mandag den 7. december 2009

Ugen der kommer

Jeg tænkte lige at jeg ville remse op hvad det er jeg skal lave i ugens løb.
Bare sådan at i får et indblik i mit dejlige liv :D

Mandag: her jeg har skrevet dette indlæg xD
Tirsdag: Jeg skal spille warhammer fantasy p&p med Jesper som GM
Onsdag: Jeg har fri fra skole og så skal jeg i Avalon gameclub om aftenen og spille D&D
Torsdag: har fri igen - Emma kommer forbi og vi skal hygge os med film og spil inden vi om aftenen skal til ungdomsskolens scenarie - We shall rain apocalypse upon the humans!
Fredag: Skal til idrætsdag og om aftenen har jeg inviteret Emma ud og spise.
Lørdag: Lan hos Smølf
Søndag: Lan hos Smølf

Alt i alt bliver det en pisse fed uge! Min drømme uge og torsdag og fredag er klart bedst ! :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar